träningsvärk...

Det värker så i min kropp, skulle kasta pinne med Wilma nyss men vilken fail!!! haha klenis klenis... Så ont överallt i min kropp.. Så går det när man försöker coola sig på gymmet. ska dit vid tio i morgon bitti så då hoppas jag att det har lugnat sig lite.. Man känner att man vart ur funktion ett tag, man orkar ingenting och när man väl orkar så dör man efteråt!! haha!!!!

Blev hämtad av D efter fikat med gruppen på stan och åkte och handlade hundmat, den va såå slut så det var verkligen dags! De fick varsit fint ben också som de blev helt hysteriska över :o) så fina de små....
Sen köpte jag ett pulver som man ska blanda ner i fodret en gång om dagen mot plack på tänderna. Pavo har ju så usla tänder så jag hoppas att detta kan förebygga lite iaf, det ska tydligen vara skitbra!

Nu blir det lite kaffe tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0