Tränad..

Nytränad och absolut helt okontrollerat as trött :o) haha jag har sån värk överrallt och jag vill bara sova.......
Skönt att känna sig helt slut fast jag är nästan för slut.....
Nu blir det god middag och slappa med hockey i sikte... FÖrsta matchen för Sverige i natt mot tyskland.. kan bli intressant, undra hur det går?!

Vad tror ni om kasslerpanna (kycklingkassler) med ris?? mumms tror jag!

(4 port)
400 g kassler, skärs i strimlor

1 gul lök, hackas

1 burk champinjoner
1 msk vetemjöl
1/2 burk crème fraiche
1 dl grädde

Spadet från champinjonerna
1 msk tomatpuré
1 msk kinesisk soya
1 banan, skivas
smör eller margarin

Fräs lök och champinjoner i matfettet. Tillsätt kasslern och låt den steka med en stund. Häll i mjölet och rör om. Blanda i crème fraiche, grädde och spadet från champinjonerna. Tillsätt tomatpurén och soyan. Låt alltsammans koka upp och tillsätt tillslut den skivade bananen. Låt puttra en stund till. Servera med kokt ris och en grönsallad.
Dock bör tillägas att bananen är utesluten ett för att jag inte har någon och två för att det verkar väldigt mindre gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0