Skola

Lite gruppsykologi på schemat en stund framöver... Har en massa aatt läsa ur en bok jag  trodde jag hade men icke.. haha tur att Malin räddade mig :o) Ska plöja mig igenom det resterande efter lektionen idag.. Måste hämta Petrus på sjukan också så han kommer hem helskinad....

Gick upp halv sju i morse och insåg att vi inte hade ngt bröd :o( så sur men jag löste det med scones :o))) hihi så underbart gott med massa ost och marmelad.. mummsas..... Med te till också vilket kanske botar min nya förkylning lite grann, ahh är så trött på att snora :oX usch.......

Måste sminka bort mina svarta ringar nu och pudra snoken :o) hihi

Ha en trevlig Tisdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0