Skidor/ASG/OS/Blalal

Skidor lär ju va det hetaste att äga just nu, funderar på att be mamma ta med mina längdskidor upp när de kommer nästa helg... Grymaste träningen.. får öva med wilmisen innan jag tar mig an den store haha så jag inte flyger omkll direkt, kan bli fult!

Kolla OS i min ensamhet :o) me like.... Danne är och kollar champions league haha Nörd nörd nörd , tydligen grym match där dag...
Börjar känna i ögonlocken nu att sömn borde stå på "to do list" ska upp 06.00 i morgon med då Sverige spelar hockeyn... sen ska Wilmisen till veterinären vid åtta och efter det gruppmöte vid tio... pust späckat!!!!!!! Sen ska vi tillbaka til vet vid ett för andra prover och gymmet vid fyra för möte.. jag kommer vara trött... :o) men men det va ju trots allt jag som höll i pennan vid planeringen så man får skylla sig själv..

På tal om absolut ingenting kanske möjligtvis att jag tycker så himla mycket om min karl, så fick jag en fin bild av Karin häromdagen :o)

Haha...



En himla mysig kväll med Karin och Capo på Voda och som vi skrattade!!!!! IBLAND önskar jag att hon va här men karin bara ibland!!!!! ;o) hihi.....



Puss för ikväll och sov så gott

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihihi bara ibland...åh vilken kärlek man känner!! Jag med love, miss alla middagar, promenader, frukostar, filmkvällar, handlingar...ja listan är lång! Pussar (tillägg ni är galna som går upp varje morgon och kollar sport)

2010-02-25 @ 09:34:00
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0