Power to the people

Powerwalk idag igen men med min älskade Danne istället, tänk att jag fick upp honom 07:15 för att powerwalka!!! Riktigt mysigt.... Sen kom vi hem och tog en skön och god frukost tillsammans och nu blir det plugg för hela slanten..

I kväll har vi bokat relaxen så det blir att trycka på mysfaktor Knappen :o)


Detta känns som en bra dag fast att solen har gömt sig men den var ju här igår iaf :o) Man behöver sol kroppen skriker verkligen efter sol, man är ju inte LITE blek menar jag hihi!! Snön matchar... ;o)
Måste förbereda för---->

Måste kläcka lite mysiga ideer, vi funderar på att göra egen sushi kanske, om det inte blir för jobbigt.. Har köpte en present till D också som jag hoppas han blir glad för :o) spännande......

Ha en fin frdaeg och sista arbetsdag eller plugg dag eller som vi här i Skövde som måste plugga gärnet hela helgen ;o) synd om oss flitiga studenter.. haha!!

Trevlig helg iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0