Nystädad..

Nu har jag fräschat upp lyan lite :o) skurat diverse väggar och lister och sprayat med min spray så nu luktar det reeent! Och förresten Grattis till brons för Anja, jösses vilken prestation.. skadad och blåser en tredje plats,inte dåligt!! Stålkvinnor behövs det mer av!!!!!

Nu känner jag mig faktiskt lite trött efter en ganska hektiskt dag med bullbak mm som blev jättelyckade och riktigt stilfulla små bullisar.... D fick med sig några till Bardia och jag fick några tummar så bra vart det nog och en välfylld frys.. Ja iförsig inte har jag en frys som är mycket att tala om.... två frys fack så tro f---n att den är välfylld, det kostar knappt någe att fylla upp den haha.... Vem tänkte där liksom?? ÅHHH vi sätter en massa studenter i ett hus och så ger vi varje lgh en liten frys med två frysfack och JA för studenter behöver inte alls frysa in något!! nej nej.. Vi är så Otrooligt rika så vi kan äta det vi känner för, för dagen och mysa i långa utekvällar på restauranger :o) allt för att slippa frysa in! haha sorry spårade iväg med lite frustration men mycket "knö ner" i bagaget från bullpåsar om INte riktigt ville ligga där jag hade tänkt!

Nu ska jag iaf sova lite innan jag måste gå upp igen haha!

Sov så gott nu och hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

duktigt att du städat så bra =)

2010-02-18 @ 23:44:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0