Motiverad!

Jag är tro det eller ej fortfarande ganska motiverad att skriva Jo-fallen , men det är lite för många av samma slag... Trögt att göra samma upplägg på 11 stycken och så är de ju så jobbigt långa en del...

Har lekt inne med hundarna idag en stund och gömt saker och rullat bollar mm, dem är så söta och de tycker dt är så roligt :o) Mina söta små grå!!!

Det är alltid lika gott att ha djur även om man gnäller lite då och då så förgyller de alltid ens vardag.. Och sen att jag fick de knäppaste jyckarna på den här planeten är alltid lika skratt retande, de är sannerligen speciella! Speciellt damen i sällskapet (inte jag) hihi...

Min underbara lilla Wilma finaste sötaste lilla hebbelurven...

Och min fina vackra vargpåve Pavo som skäller mer än nån annan jag vet, men vi gillar honom ändå!

Nu sover dem i sina sängar efter en fartfylld morgon för både deras och våran del..
Ikväll blir det Pizza har D bestämmt och lite helg-godis :o) me like it ..... Efter en hård vecka= värdigt!

♥ ♥ ♥

Jag är så glad över min lilla familj...

♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0