Mårrn!

Snö idag igen och jag ska ge mig ut och puulsa efter att jag avslutat mina underbara scones och kaffet givetvis :o)
Min söta Karin undrade om det kallas kattstrypare och ja det är buntband.



Hemskt men sant :o( sorry karin!
Men man säger inte det så ofta man säger buntband om det känns lite bättre.

Idag har jag inte jättemånga måsten på schemat så jag är rätt nöjd, ska träna och det känns skönt att få bränna lite :o)

Ha en härlig tisdag och slua gnäll över snön! Bättre en slask eller vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit, sa jag blev arg pa C helt utan anledning! Attans, jag gillar detinte? tror du jag behover be lite om ursakt eller ska jag liksom aldrig namna detta igen. De va ju samma med den nedrans bjorn ****** jag tycker det ar hemskare men kattsrtypare nej fy! Men okej jag far erkanna mig slagen! Tach for infot babe!alltid bra att ela typ googla fast elin HAHAHAHAHHA

2010-02-23 @ 14:03:16
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja alltså det känns rätt uppenbart nu så JA du måste :oD haha jag sitter här och njuter över din underkastelse :o) hihi.... Pusss hahahahahah

2010-02-23 @ 15:14:11
Postat av: Karin

Fy bubblan, njuter av min underkastelse! Jag kanske får hoppas att C inte läser detta alls, jag kanske kan hävda att jag fortfarande är ovetande. Han läser inte ens min blogg. Det kanske är bra haha!!



Duktig du e som gymmat och grejat idag!!!!



PUSSSSSSS

2010-02-23 @ 22:54:38
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0