lagg

Lagg lagg lagg, har inte kommit in på sidan idag och det har laggat!
Jag är fortfarande ur förkyld och näsan bara rinner :o( men i morgon bitti ska jag ut på morgon promenix med Johanna så då e det friska tag som gäller eller bara en sjukt massa kläder :o) hihi... Ska möta henne utanför kl 07.30... TIDIGT!!! sen blir det gruppmöte med gruppsykologin och efter det förvaltningsrätt. Måste skriva kortfattat om 11 JO-fall, det är inte riktigt så lätt som det låter för det där med kortfattat blev mer än så! men men skoj när man satt sig in i det...

IDAG har äntligen snickarna och målarna sammanställt lägenheten så nu är den primaballerina igen :o) så himla skönt men satan vad vi har städat idag! hur många timmar som heslat av bara svarta väggar och dammiga vrår.. Men nu skiner den igen! har toan kvar men det får bli i morgon för nu efter flera timmar av plugg ska jag gå och lägga mig>!!

Ursäkta att jag inte skrivit men har haft lagg :o) och fullt upp! bättring på den fronten!

Hursomhaver så önskar jag er en godnatt och många snurriga drömmar!!


Sweet dreams^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0