Jahuja

Nu har jag finally landat bakom skärmen igen efter hårt festande och lite små bakis ryck! trött och seg efter gårdagens firande av Danne men så skoj vi hade!! Han var nöjd, jag var nöjd och alla andra var det med :o) mycket dricka och mat frossades det i och en fortsatt fest på kåren efter det... Nu blir det middaghos spice (Cattis) och det ska bli mycket gott plus att det är änna dags att kvickna till nu!!!!!

Capo är här nu innan han flyger vidare mot la france :o) Jag måste göra mig i ordning nu och klä på mig lite finare kläder än mina snygga mjukisar!!


Sorry för latheten de senaste...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt trevligt igår. Tack så hemskt mycket...

2010-02-27 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0