Idagensdag!

Ligger i sängen nu en och är en aningens trött.... Har haft en kanon dag med promenad på billingen och slappat i telefon mm... Fick Blommor av min fina Danne när han kom från gymmet :o) sötast!!


Massa fina färger jag har inga bat i min kamera men dessa färger var inkluderade iaf ;o) sen fick jag semlor!!!!! mmmmmm första för iår, och vad goa kan ni tro!!!

Sen vart det ostbricka och vin till middag haha 7 dagen för denna veckan och jag är stolt alkoholintagare :o) hahaha... vit vecka forever efter detta!!!! men ack va gott...........
Är det därför man säger farligt gott ;o)

I morgon blir det äntligen färgning av håret och jag längtar som tusan... undra hur det blir :O) EXXALTERAAD!!!!!

Funderar på att pallra mig med D över till P (bror variant mellan) och titta på softboll bara en liten petitess vi ska vara där 23.30 och det slutar fyra inatt, de är tydligen nån direkt reklam som visas i USA så de ska streama den så man ser live... :o) haha fett awesome men jag vette F om jag orkar... kanske ska sova nu för att gå upp å gå dit sen? allternativt vara vaken aplänge! Övervägande pågår!!!

Nu blir det iaf TE då min hals återigen strular sig.,,,,,,,,,,...,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0