Höl i vägga, börra på,börra på!

Hålet är fixat!!!! väggen är numera intakt fast det behövs en större dos av både spackel och färg... men målarna kommer förhoppningsvis i morgon... Det är grejor överallt nu igen så det är väldigt trist att vara hemma!

Ska snart göra mig i ordning ska bara läsa lite till i min fan.tastisk.a bok som ä.r s.å kuuul!! haha nope!
Men jag har läst hälften nu på morgonen så det känns lungan!

Vi var ute på långis med hundarna och för första repeterar FÖRSTA gången på länge skötte sig den gråbente så underbart bra, han va sååå duktig :o) åååå vad glada vi var hela vägen och tilllomed när vi kom hem :o) INTE VARJE DAG!!!!! haha underbart!

Nu sover de som små barn in kurade i sina biabäddar!! fast wilma har som vanligt intagit soffan trot att jag har hotat med att sälja hennes säng! fast hon ligger där med jämna mellanrum så att jag inte kan med att sälja den haha hon e smart den lilla damen!

Back to reality... BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0