God Morgon!!

MMmmmMM så tröttast efter att ha vart uppe vid sex idag igen och tyvärr så förlorade ju den Svenska truppen... Har hunnit med ett besök hos veterinären också med Wilmisen, det gick bra och hon tog ett blodprov på henne och vi ska tillbaka vid 13 och ta ett nytt.. Hon är så duktig min lilla hund...

Ska strax till skolan för gruppmöte till tolv men jag hppas det går lite fortare så jag hinner med lite lunch!


Haha fick en kommentar av Petter (bror) att bloggen borde handla mer om honom.. hahahahha



to the left <---




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker du är väldigt dålig på att skriva om andra i din närhet ;) Hehe!

2010-02-25 @ 20:37:22
URL: http://metrobloggen.se/05
Postat av: Karin

Nej jag är mycket nöjd, kör på att skriva om same, speciellt den fantastiska Karin. MER av henne...asså jag känner henne inte men hon verkar helt faboulous!



Haha Petter är bäst!

2010-02-26 @ 01:08:46
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jaja jag ska bättra mig :oS

2010-02-27 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0