Dagen i ära...

Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte.




Har haft gruppmöte och det gick jättebra nu blir det snart träning och jag är mega tröt....
Ligger och slappar i soffan med tunga ögon men det ska bli gott att trääna så man blir lite pigg igen..
Sen ska jag bara vara hemma idag och slappa lite för jag orkar inte göra något idag..
Danne åkte just upp med hundarna till berget, dåligt samvete för att jag inte följde med men jag får myspromenera med dem senare efter träningen istället.. Man kan inte alltid hinna allt så är det!
Blev korvstroganoff till lunch, smarrigt!! så nu ska jag bara vila lite innan jag ska byta om till min hel slimmade outfit :o) Ska kanske städa lite oxå för då blir min karl så himla glad när han kommer hem, och visst är det mysigt att göra någon lite glad o)

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0