barriär

Kom utanför dörren och sprang rakt in i en barriär av SNÖ, IGEN..... jättemysigt men ack så svårt för mig (och alla andra) men mest mig :o) att gå ..... Nått i stil med , trask,trask,trask och kaboomm ner i snön, och upp igen :o) Mör,kall,trött i benen och glad att vara inne igen ......... Mummsar på kanelbullar och godis... hihi måste sluta med dessa hemska vanor av sötsaker men jag vill inte just nu! En annan dag (KANSKE) ...... säkert Elin säkert!


Funderar på att bädda ner mig tidigt och njuta av att ligga still och kolla på tv men det blir ett kanske där med för jag är inte riktigt överens med mig själv om jag vill eller ej :o)

Toodels for now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0