Today..

Idag har vart en suverän dag, mkt effektivt dock minus morgon promenad men det får man väl unna sig ibland antar jag, vi pluggade flitigt hela morgonen och vi har kommit jättelångt =) sen gymmet med nya träningsprogram som va as kul så nu är motivationen uppe igen :o) de dog där ett tag men back on track again!

Hundarna har fått sin träning och motion idag och spåret med pavo gick SUPER :o)

Nöjd och belåten och nu blir det Criminal minds nerladdat då den hrmffackshsalkaais HOckeyn tar bort alla mina program denna veckan , inte okey!

D va snäll och fixade åt mig som kompensation, han e det sötaste=)

Hej hopp! Nu blir det soffan.... :o)

Kommentarer
Postat av: D

Det är du värd min ängel :)

2010-04-23 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0