Ny Dag Nya tag!

Vaknade 06:45 av min UNDERBARA klocksignal,hehe.. nope..... traskade ut i diset för att möta Johanna för en härlig uppfriskande promenad :o) raskapuckar ska de vara! Nu hamnade jag i soffan med en tallrik fil och morgon kaffet som jag LÄTT va förtjänt av ... Ska till skolan mellan 10-12 så det va riktigt skönt med en kick start!

Idag ska vi till hundskolan..

http://www.skovdehundskola.se/

Och vidare utbilda oss i att förstå vår lilla gråben:o) ska bli riktigt spännande och jag hoppas hon inte tycker vi vart för långsamma i inlärandet, men de ska nog gå bra! Han har vart duktig fast lite ointresserad ibland men har man en pavo så hör det till i allra högsta grad!


Nu blir det på med sminket och kläderna för att traska till skolan..

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0