GodMorgon världen!!!!!

Vilken underbaaaaaaaar dag...... :o) solen strålar in genom fönstret och jag hoppas på en fin dag idag! Inte mycket pås chemat idag, kanske inhämta en cykel från bror så jag kan trampa lite =) lite el classico ikväll kan tänkas och annars bara ta det som det kommer :o)

Skulle ha sovmorgon idag men jag vaknade givetvis vid halvåtta klar vaken!

Vi hade en suuupermysig kväll med Johanna och viktor igår och räkorna och alla tillbehör va ,, mmmmMMMMmmmmMMMMM jag åt mig nästan till koma tillstånd... Vi hade verkligen en kanon kväll och kom inte därifrån försen runt två=) Räkor är riktigt gott!!!



Nu blir det frulle med kaffe mm min mage är trots överdrivet intag igår jättehungrig!!

Hoppas eran Lördag bjuder på trevligheter!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0