Godkväll....

Vilken dag!! fullspäckad som alla andra dagar och nöjdare en nöjdast... va uppe med den såkallade tuppen idag juh.. skolan gick som det skulle fattade iförsig inte ett dugg och jag va väl inte dömotiverad heller men han snackade iaf INTE i termer av samband haha... lunkade hem och sprang vidare till stan för Danne skulle klippa sig,, drack kaffe och läste allt om historia medans han fick sin makeover.. vilket resulterade i färgning och klippning och vidare fick jag hålla hårt i honom på vägen hem... SNYGGING ALABAMA!!!!!!!!!!!!!! as snyggt!!!!!

Sen åkte vi till hundcoachen och fick nya uppgifter att traggla med för lille pavisen tycker inte allt här i världen är jättekul alltid utan han vill hellre skälla ut det =) men nu ska vi få bukt med pyspysen!!

det gick iaf som det skulle och va mkt givande, lyckades med en lasagne oxå för första gången i mitt liv nu har jag iförsig inte smakat den men så himla fel kan de ju inte gå eller?? haha jo kanske.... Nu sitter jag i soffan efter en timmes långpromenad med hundarna i solen och det va varmt ska gudarna vetA!!!!


nu blir det slapperi slappera för min del..... och desperata hemmafruar oxå....

sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0