En speciel morgon..

Kaffet i högsta hugg och med marmelad mackan på tallriken är jag nu redo att ta tag i mitt bloggande igen.. Har vart såååå dålig på att skriva menhar verkligen inte haft lust eller tid,så är det ibland..

Nu sitter jag i mitt älskade norrland och njuter av mitt morgon kaffe och det bästa är att det är absolut jättetyst!! det är så fint häruppe och det är så himla fint...

Idag är det ju långfredag och dagen innan påskafton, är sillen inlagd?? självklart.. :o)
Det blir löksill,romsill,vitlöksill,currysill och senapsill såklart! Köttbullarna är rullade och stekta, korven ska klippas och brödet bakas! det kommer bli en oförglömligt god påskafton och sist men inte minst fem kassar plus två boxar från systemmet :o) plus lilla nubben ofcourse!!!

Ska försöka ordna lite kort senare!!


Det tog emot lite att åka hemifrån när äntligen våren hade visat sig men det visade sig att det varken är kallt eller så mycket snö häruppe :o)

små tussisar hoppas vi snart att få se :o)


Nu ska jag gå ut på en morgon promenad med alla fem hundarna hihi!! fullrulle.. härligt!!


Ha en underbar dag nu och en riktigt GLAD PÅSK!!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0