Trim trim trim

Har trimmat lill vovven, vilket jobb!!!! det spelar ingen roll vilket håll man vänder den förbannade trimmern så tar den inte håret iaf, hon har FJUN!!!!!! morr,gny brraarrr....... men nu e hon la okej iaf, återgår i morgon med nya krafter och tag! Slå in julklapparna då som stod överst på listan, INTE gjort ännu! Blir till att stå överst på To Do List i morgon också, tredje gången gillt :)
Så Idag då? Jo sista semenariet avklarat och då¨kan man ju tro att det blir jullov. MEN ICKE! hemtenta, projektarbete och en salstenta att avklara så det blir julgodis och mestadels stilla sittandes under julen.. En & annan glögg ska väl också slinka ner :D
Ska stöka vidare nu med diverse packning inför hemgång mot el Floda!! :) yey! städa och tvätta mmmmmmmmmmm.... Listan växer i rasande fart.. Hoppas snön håller sig på plats och inget mer tillkommer så jag kan ta mig hem på lördag, men det blir nog inga problem..
Nä dags att undersöka en ny möjlighet.. Hej o kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon blev så mjuk och fin, lilla fjunisen =)

Hoppas min hårboll där hemma är trimmad också, han blir så fin då! Så slipper jag vara den ständigt dumma som kommer och renoverar honom så fort jag kommer hem.

Sofie saknar!

Får träffa imorgon!



Jod Gul (Hahahaha)

2009-12-18 @ 00:38:32
URL: http://metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0