Sista julklappen slank ner...


"Lilla" söta Diesel, Alla som känner mina föräldrars hund vet att han är lite av ett matvrak, (minstsagt) Han gillar att tugga i sig diverse prylar :D Men det är absolut världens goaste hund.. Igår hjälpte han mig att klä granen genom att envist putta ner kulorna och äta upp glittret, men jag räddade en del så granen är fortfarande intakt! Ska tuta ivåg och inhadla de sista julklapparna bla till Herr Diesel och lilla Wilma  och Påven :) Sen ska Filip och jag till mormor en sväng och promenera med deras hund och våra, det kan bli livat för de har aldrig träffats förut. Just nu stitter jag dränkt i min tenta så jag får väl återgå till den, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anders

Vi som känner herr Disel är förvånade att det är något kvar av granen alls.... :-)



En God Jul till Er alla

2009-12-22 @ 11:22:12
Postat av: Johanna

Nu har jag smygläst bloggen lite, eller ja smyg och smyg jag skriver det ju ganska öppet här men..hur som helst vill jag bara önska GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!/ Johanna

2009-12-23 @ 06:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0