Kaffe

Mmmmm satte just på kaffet, Zoegas julkaffe ;) MYCKET gott och välbehövligt... Har så ont i min hals och sitter på mina tummar förfullt för att inte bli sjuk, hade ju vart en nedrans otur  menar jag. Jag kom knappt upp ur sängen i morse så det är väl något som ligger och kukelikurar där inne :(
IDAG: ska jag äntligen klippa av detta satans burr för jag är så innerligt trött på att inte kunna borsta det.. Hela mitt hår blev förstört av Lanzas version av dustit, det gick inte att tvätta ur så jag slet som en idiot för att få bort det och sen dess har hela håret vart katastrof. Idioter som inte kan göra riktigta hårprodukter. Men förhoppningsvis med lite frisyr igen och att det har fått vila lite så ska det väl repa sig, ska också inskaffa hårinpackning som mina kära vänner promotar stenhårt!!!!! de och bastun ihop så blir det mumma!!!!!!!

Vaknade också till jordens snökaos på utsidan så det blir väl skottning en stund framöver så att jag hittar bilen haha..
Ha en bra dag nu och gör inget man inte kan göra på en cykel... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0