Julstök

Då var granen klädd, fast jag fick inte igång kameran så det blev en lånad bild. Det blev en röd och guld gran i år :) mycket traditionellt och vackert. Filip min minsta bror och jag har förtvivlat hackat alla ingedienserna till sillsallad idag, vi har med summan av kardemumman förstått varför man bara gör detta en gång om året...... 3 TIMMARS hackande ,, hhahahha,,,,, trött i arm o ben o rygg kan jag lova. Sen blev det sill inläggning med senapssill, romsill och flera sorters löksill :o) MUMMA!!!!! mm jag längtar som en tok. Det har ju snöat lite idag med så jag njöt av en lång morgon promenad i skogen med hundarna, jag saknar den riktiga skogen så mycket när man bor i skövde så det är gott att komma hem och "hatta" runt i snåren :) Nu måste jag plugga lite... Ps: Kola fastnar i tänderna! Ds.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Sikken fin gran!

O sillsallad! Mumma !

Va duktiga ni är, och brorsan hjälper till också. Jag har faktiskt bara låtit mig blivit matad av familjen men imorgon ska jag göra bröd och lite julgodis =)

Gissa vem jag ska träffa imorgon då?!

Det får du läsa om på bloggen senare ;)

Hehe

PÖSS



Ps. Pussa lite på hebbe lille och pavan =)

2009-12-22 @ 02:39:01
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0