Hungrig!!!!

Ahhhh  det finns ingen mat och jag ids inte traska ut i snökaoset och inhandla detta...
Makrill macka med te får duga tillsvidare :) Ja visst ja majonäs oxå ;) och vad händer?! JO mackan hamnar upp och ner, det är både otur och mindre gott att äta den då :x jag blir så trött !!!!
och de e knäckemacka också så bestik är inte att tala om, haha otur otur otur...
Så ikväll då?? ingen aning.. Filip drar tillbaka till Halm staden och jag blir lämnad till mitt öde (hemtentan) satan! kanske lika bra den segar sig inte framåt direkt men den går iaf inte bakåt eheh.. Men i min andra kurs arbetsmiljö hade vi prov  igår och jag fick 20/20,, de ni :) Mkt Nöjd :D saluut på den..

Fick just reda på att min karl inte kommer försen den 6 januari, trodde han skulle komma i helgen, så jag bli ensam längre än tänkt, börjar bli lite segt faktiskt. Men men jag har ju att göra så det går ingen nöd (bara lite) på mig...


I morgon har vi ju ett år att avsluta och fira in ett nytt att göra :) Det ska bli skoj..
Karin och jag ska börja kvällen med en spa:kur :D skrubbeliskrubb....
sen blir det god mat med tillbehör och tuta över till Emma på kvällen :)
Det kommer att bli lyckat!
Hej så länge........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0