En bra dag!

Jag förstår nu innebörden i en God Jul, den var väldigt god i år :)
Många bidrag & klappar och jag bugar & tackar.
Alltid lika trevligt att äta och dricka gott och för att inte tala om julklapparna!!! Fick väldigt fina saker som jag inte alls hade räknat med, men jag har väl vart snäll antar jag..
Hundarna fick lite klappar dem med som de gladeligen slet isär..
Pavo fick ett reflextäcke också så han syns i vinter mörkret..
I morgon blir det slappa och plugg dag vilket ska bli ganska skönt, då jag borde skriva på min hemtenta!
God natt för idag och hoppas ni haft en underbar Julafton med alla dess traditioner :)Jag fick bla en morgonrock av mamma som var jättefin, fast den var ljusblå :) Den ska jag mysa i när jag vaknar! God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0