Sweet Chilli Månsson..


Ville bara visa en söt liten prick till katt som jag har :) Lilla Chilli, hon fick också en julklapp i form av mat såklart så hon är så nöjd så. Sitter i min säng och pluggar o pluggar, lite småsegt ska jag erkänna men men, måste man så måste man. Man känner ju sig lite sliten idag men det är som det ska! Många ska ut och slå klackarna i taket idag men jag håller dem på golvet, känner att soffan och julgodis ringer bättre i mina öron :D Va ute och promenerade förut med hundarna innan det började ös regna som det gör fortfarande, hoppas nu inte att all snö regnar bort, de e ju så fint när de är helt vitt.. Ska hämta lite kaffe och återgå till studierna.. Hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0